poniedziałek, 19 listopada 2012

Żegnaj Poniedziałku

Wszyscy żegnamy poniedziałek i odliczamy do piątku. 4...3... no, wiadomo :)

No i zmieniamy temat, żeby oczywistość nie była aż tak oczywista.



Miałam pomysł, żeby rozpisać konkursiaka na interpretację tego bazgrołka.
Ale wtedy przypomniałam sobie, że w konkursia trza by jakiejś nagrody!
Najlepiej nie byle jakiej! : D
No to myślę tak: jak ktoś wchodzi, to chyba lubi to co lubię, to mu machnę kiegoś ryska.
>>Geniusz<<
...
I wtedy dotarła do mnie druga myśl (właściwie to trafniejsze byłoby określenie "dała mi twarz i skopała jak upadłam"): IzabeLLo! Przecież szansa na to, że wyrobisz się w terminie z nagrodą jest równie wielka jak to, że od intensywnego myślenia pojawi się obok Ciebie Tom Hiddleston! (Ja wciąż wierzę ; _ ; )
No to ja na to: No i cóż? Najwyżej troszku po terminie dostanie, no life is brutal i te inne, nie?
Wtedy przyszło najgorsze: Przecież Ty tego nie zrobisz Ciulu...
True Story.

Więc nie ma nagrody i nie ma konkursu :D
Ale i tak zastanawiam się nad interpretacją tegoż... no... eee... le obrazek?
I przy okazji dodaję kolorków tu i ówdzie :)

Pozdrawiam wszystkich tych, którzy jak ja walczą z bazą w accessie :)

Bywajcie cieplutko!

P.S. A może jednak konkursik? ;P

8 komentarzy:

  1. Pyrku, powiem Ci, że konkursiwo, to całkiem zacny pomysł! :D Będę czekać! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł może i zacny, ale potrzebne będą jeszcze ludki do tego ; o

      Usuń
  2. Jak dla mnie to jest nic innego, jak śmierć podwalająca się do dziewczyny :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Umm... no wiesz, to wolny kraj, jak chłopak się nie wstydzi to i śmierć może zakręcić się wokół dziewczęcia ;>
      Chociaż pytanie czy przy takim stosunku wieku to już nie pedofilia?...

      Cieszę się, że i do mnie zajrzałaś! :)

      Usuń
  3. Jak dla mnie, to mu jest przykro, że ona się go nie boi. Bo przecież ten Diabołek jest we własnym mniemaniu taaaaaki straszny. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uch! Och! Ten pomysł mi się podoba! I to bardzo! Trochę na zasadzie "Nie boisz się?" "Stary, life is brutal i te sprawy, jakbyś był podręcznikiem od analizy matematycznej to może i bym krzyczała..." :D
      Dziękuję za poświęcenie chwilki na przeczytanie i skomentowanie!
      Pozdrawiam cieplutko! :)

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...