sobota, 24 listopada 2012

Weekend z One Piece odc. 2

Sobota, sobota, och soboto!
Ściemniałam. Jednak zabrałam się za coś pożytecznego do roboty. Pech.

Dzisiaj druga część krótkich przemyśleń na temat mangi i anime One Piece.
Z tej okazji opowiem wam o reniferze.
No co? Idą święta.

Odc. 2
Sobota z Tony Tony Chopperem
 
Chopper - niebiesko-nosy renifer, który po zjedzeniu tajemniczego owocu zyskał moc... bycia ludzkim.
Chodzi na dwóch nóżkach, mówi i zachowuje się jak człowiek. A do tego jest lekarzem.
To jedna z moich naj naj w całej serii jak również jedna z głównych postaci, więc tym razem nie narzekam na jego brak (uff, choć raz!).
Chopper ma za sobą smutną i cudownie magiczną przeszłość, a wątek jego dołączenia do załogi pirackiej jest jednym z najfajniejszych. Żeby było pięknie i cudownie, na to wszystko zrobili jeszcze pełnometrażowy film skupiony właśnie na tamtych wydarzeniach (awww, niebo). Film ten za każdym razem wyciska ze mnie wodospady łez i niekontrolowane "awww" więc dla waszego zdrowia psychicznego nie będę się zagłębiać.


Tak jak poprzednio nie będę tu wnikać w świat One Piece, bo byłby to dla was po prostu nudny wykład (a tych dość już mamy na uczelni). Na zakończenie dwie moje prace z naszym reniferem.

Trzymajcie się cieplutko!



P.S. Jak tylko uzbieram na tomik "One Piece" strzelę recenzyyję, co wy na to? :>

4 komentarze:

  1. Kurde, jestem zielona w tej tematyce :(
    a święta niech idą, bo już się doczekać nie mogę;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm, w tych Twoich klimatach to znam jedynie Naruto. Główny bohater mnie wkurzał, ale reszta nawet do ogarnięcia. Mega pozytywne jest to, że masz swojego fioła na punkcie. :) Serio, serio. Boję się ludzi, bez marzeń i pasji... :D

    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiam się, że Naruto to nie moje klimaty ;> Aczkolwiek manga/anime, to przyznaję, choć bez większej radości :)
      Ojej ojej, dzięki! Rzeczywiście, jest coś złowieszczego w takich ludziach ;o

      Również pozdrawiam cieplutko!

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...