niedziela, 21 października 2012

Marvel Mode: ON

      Coś mi się ostatnio przypomniało i wreszcie obejrzałam Iron Mana, którego ho-ho-ho temu dostałam od Aggi. Wcześniej widziałam The Avengers więc pozytywnie nastawiona puściłam sobie jako coś lekkiego.

      I się zaczęło. [Tony Stark mode: ON]
      Po Tonym Starku zdecydowałam się na Thora.
      Początek końca. [Loki mode: ON] [Brain: OFF]
      Niestety mało oryginalnie jestem zachwycona postacią Lokiego.
      Jest cudowny, wspaniały, przystojny, słodkie oczka, ciemne ciuchy, ten uśmiech, popaprany i niestabilny psychicznie. Do tego ma prezencję i jest "tym zuym". Czego chcieć więcej?

      Tak więc tematycznie - orientacyjny szkic Lokiego, Iron Man no i Loki II - dwa ostatnie kolor vs mono - sami zdecydujcie co lepsze. Ostrzegam - pierwszy raz kolorowałam w ten sposób (nienawidzę tego słowa, kojarzy mi się z przedszkolem O_o)





4 komentarze:

  1. wow, bardzo fajne szkice..pomimo tego, że filmu nie oglądałam to już wiem jakich postaci mogę się w nim spodziewać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki bardzo! :)
      I mam nadzieję, że obejrzysz film, bo warto, choćby dla tego specyficznego klimatu :)

      Usuń
  2. LOOOKI! *______________*

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...