środa, 24 października 2012

Kneel you mewling quim


Wciąż tryb Lokiego - tym razem wspierany przez okrutną Monikę, która wciąż nakręca!!!
Dwa reprezentacyjne bazgroły z uczelni i...
15-20 min szkic, bo wysiadam przy UKD, a na digitala nie mam ni cierpca ni czasu teraz ; <
A tak na boku - czytaliście może kiedyś biografię Walta Disneya?
Ja jestem w trakcie i jestem naprawdę pod wrażeniem - facet miał nie tylko ciężkie życie, ciężką przeprawę ze swoimi filmami, ale do tego ciężki charakter. Stworzył bajki mojego dzieciństwa, a teraz dowiaduję się ilu ludzi przy tym skrzywdził tylko dlatego, że pragnął być zawsze na piedestale.
Tak czy siak, naprawdę warto przeczytać :)

UKD Loki <3

nadchodzę!!!


1 komentarz:

  1. Ostatniego Lokiego bym chciała mieć na ścianie! *_____________*

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...