wtorek, 6 sierpnia 2013

Om nom nom nom

Ulalala, dwa miesiąca bez bloga ;x so sad.

Wybaczcie, proszę, jakoś tak samo wyszło : o

Od ostatniego posta zbyt wiele nie tworzyłam - tu sesja, tu praktyki i jeszcze przeprowadzka. Ostatnio skrobnęłam kilka rzeczy, to teraz w dowód, że żyję - pokazuję : D


1. Po raz kolejny wilczysko - zastanawiałam się, czy nie zrobić na podstawie tego animacji - może się uda?




 2. Poprawiona fryzura jednej z moich postaci :)



3. Nieudane podejście do postaci odwróconej tyłem - hgfd43$%^&*HG%F$%^ nawet nie wiem co powiedzieć ;x



4. Szkice w ramach nauki rysowania przedmiotów codziennego użytku - samochód i pistolet na podstawie starej książeczki 'jak rysować z Kawaii', reszta z przypadkowych gazet i czasopism :)



5. Hue hue hue, to jakaś obsesja.


2 komentarze:

  1. Hymm hymm... fajno, że coś skrobnęłaś :)
    A to ostatnie wilczysko chętnie bym sobie jebnęła na ścianę, bo jest cudne!
    Pzdr;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hue hue hue, chcesz mnie pozbawić wszystkich wilczych rysunków normalnie!
      A Ty co? Zepnij dupkę i tysz coś wrzuć ;**

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...